.

I don't do fashion, I AM FASHION

Verzending en Levering

 

Onze koeriersdiensten, de levertijden en de kosten

Gratis verzending boven de €40,- binnen Nederland.

Trunkrs Sameday Delivery

Voor 13:00 uur besteld = dezelfde dag in huis! (ma t/m vrij)

Bij JHP Fashion willen wij onze klanten de beste en snelste service geven. Daarom hebben wij Same Day Delivery met Trunkrs.

LET OP: Trunkrs bezorgd alleen s’ avonds. Heeft u voor 13:00u besteld, dan zal de chauffeur van Trunkrs het pakket tussen 17:00u en 22:00u bij u bezorgen.

Trunkrs bezorgd alleen binnen Nederland en bezorgd niet op de Waddeneilanden. Woont u op de Waddeneilanden? Kies dan voor DHL.

Gratis verzending boven de €40,- binnen Nederland. Besteld u voor minder dan €40,-? Dan zal er €5,50 aan verzendkosten in rekening worden gebracht.  

 

DHL Logo

Bezorging binnen 1-2 werkdagen

DHL bezorgd het pakket binnen 1 á 2 werkdagen bij u thuis. Ook kunt u ervoor kiezen om het pakket op te halen bij een DHL Servicepoint.

Gratis verzending boven de €40,- binnen Nederland. Bestelt u voor minder dan €40,-? Dan zal er €5,50 aan verzendkosten in rekening worden gebracht.

Voor verzending naar het buitenland rekenen wij een vast bedrag van € 5,50. 

 

Hoe plaats ik een bestelling?

1. Vind het item waarnaar u opzoek bent op JHPFashion.nl.

2. Selecteer uw maat.

3. Klik op ‘Toevoegen aan winkelwagen’.

4. Ga naar uw winkelwagen door op het tasje rechts bovenaan te klikken.

5. Klik op de groene knop ‘Afrekenen’.

6. Vul al uw gegevens in.

7. Kies uw verzendmethode en betaalmethode.

8. Vul een eventuele kortingscode of cadeaukaart in.

9. Klik op ‘Afrekenen’.

10. U ontvangt een e-mail met de orderbevestiging.

 

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, gaan wij gelijk voor u aan de slag. U ontvangt via het opgegeven e-mailadres een bestelbevestiging met uw ordernummer.

Zodra het pakket is ingepakt door ons ontvangt u een e-mail met de Track & Trace zodat u het pakket kunt volgen. Heeft u één van deze e-mails niet ontvangen? Controleer even uw ‘ongewenste inbox’ of neem contact op met onze klantenservice.

Let op: Bij JHP Fashion zijn wij niet verantwoordelijk voor de prestaties van de koeriersdiensten. Mocht er iets niet kloppen met de bezorging of heeft u een vraag over de bezorging, dan kunt u contact opnemen met het verzendbedrijf.

Trunkrs: https://www.trunkrs.nl/klantenservice

DHL: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support

 

Waar kan ik mijn track & trace vinden?

De Track & Trace wordt via het opgegeven e-mailadres naar u opgestuurd zodra het pakket door ons is verzonden. Mocht deze link niet werken, dan kunt u het zendingsnummer invoeren op de website van het verzendbedrijf.

Trunkrs: https://www.trunkrs.nl/#track-en-trace

DHL: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace

Mocht u geen e-mail hebben ontvangen met de Track & Trace, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Heeft u een verkeerde bestelling geplaatst of wilt u het item toch niet ontvangen en heeft u nog geen Track & Trace ontvangen? Stuur een e-mail naar onze klantenservice met een annuleringsverzoek en uw ordernummer zodat zij kunnen onderzoeken of deze nog te annuleren is. Zodra het pakket al verzonden is vanuit ons, is het niet meer mogelijk om deze te annuleren.

Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling of gegevens te wijzigen.

 

Pakket status bezorgd, maar geen pakket ontvangen?

Wat vervelend dat u de bestelling niet heeft ontvangen!

Om een onderzoek op te starten bij het verzendbedrijf zijn wij verplicht een verklaring van de ontvanger (klant) bij te voegen, waarin wordt aangegeven dat het pakket niet is ontvangen door de klant. Zonder deze verklaring is het voor ons helaas niet mogelijk een onderzoek op te starten.

In de bijlage vindt u het document waarin alle benodigde gegevens staan, deze dient u compleet ingevuld en ondertekend aan ons terug te sturen. Wij ontvangen graag van u een ingevuld document via het e-mailadres klantenservice@jhpfashion.nl, zodat wij het onderzoek voor u kunnen opstarten.

Klik hier voor de Ontvangstverklaring

LET OP:

Graag ontvangen wij het formulier binnen 3 dagen zodat wij nog op tijd een onderzoek kunnen starten voor u.

Trunkrs onderzoeken kunnen gestart worden tot 10 dagen na levering. 

DHL onderzoeken kunnen gestart worden tot 30 dagen na levering.

 

Mijn bestelling is geannuleerd door JHP Fashion of het item is niet op voorraad, wat nu?

Helaas gebeurd het wel eens dat een artikel na het plaatsen van de bestelling wordt geannuleerd. Als het item niet op voorraad is bij ons ontvangt u hierover natuurlijk altijd een e-mail van ons.

Mocht de bestelling geannuleerd worden door Riverty (Afterpay) of In3 kunt u contact opnemen met Riverty of In3 zelf. Wij gaan niet over de acceptatie van betalingen via hen.

Het aankoopbedrag wordt automatisch binnen 5 werkdagen terugbetaald of de betaling wordt bij Riverty of In3 geannuleerd.

Komt het item later weer op voorraad, dan kunt u deze zelf opnieuw bestellen.

 

Er is iets mis met één of meerdere items in mijn bestelling, wat nu?

Natuurlijk zullen wij proberen u zo snel mogelijk te helpen met de juiste oplossing. Graag ontvangen wij een foto van het desbetreffende item en uw ordernummer zodat wij deze meteen voor u kunnen beoordelen.

Als u bijvoorbeeld een verkeerd item heeft ontvangen of er een item mist in uw bestelling kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@jhpfashion.nl. De kosten van het verzenden van het juiste artikel zijn voor rekening van JHP Fashion.

Voor een beschadigd item of een klacht kunt een e-mail sturen naar service@jhpfashion.nl en wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk beantwoorden met een passende oplossing.