I don't do fashion, I AM FASHION
Bezoek onze fysieke winkels
Verzending en levering

Verzending en levering

JHP Fashion

Zelf afhalen = gratis!

Beschikbaar vanaf 9:30-16:30 uur (ma t/m vrij)
Bij JHP Fashion willen wij onze klanten de beste en snelste service geven. Daarom bieden wij de optie om bestellingen af te halen bij ons kantoor in Wormer.

LET OP: Kies bij het plaatsen van je bestelling voor DPD (gratis verzending) en neem contact met ons op via Whatsapp
We zullen samen een moment afspreken zodat jij je bestelling kan komen ophalen.

*Voor het zelf afhalen van bestellingen is het niet mogelijk om met Afterpay te betalen

DPD

DPD levertijden en de kosten

Voor 16:00 uur besteld = volgende dag in huis! (ma t/m do)
Bestel voor 16:00 en ontvang je pakketje de volgende dag al!

Gratis verzending boven de €40,- binnen Nederland  
Bestelt u voor minder dan €40,-? Dan zal er €5,50 aan verzendkosten in rekening worden gebracht. Voor verzending naar het buitenland rekenen wij een vast bedrag van € 5,50. 

DHL

DHL levertijden en de kosten

Bezorging binnen 1-2 werkdagen
DHL bezorgd het pakket binnen 1 à 2 werkdagen bij u thuis. Ook kunt u ervoor kiezen om het pakket op te halen bij een DHL Servicepoint.

€3,95 verzendkosten bij bestellingen boven €40 binnen Nederland 
Bestelt u voor minder dan €40,-? Dan zal er €5,50 aan verzendkosten in rekening worden gebracht. Voor verzending naar het buitenland rekenen wij een vast bedrag van € 5,50. 

Vragen?

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, gaan wij gelijk voor u aan de slag. U ontvangt via het opgegeven e-mailadres een bestelbevestiging met uw ordernummer.

Zodra het pakket is ingepakt door ons ontvangt u een e-mail met de Track & Trace zodat u het pakket kunt volgen. Heeft u één van deze e-mails niet ontvangen? Controleer even uw ‘ongewenste inbox’ of neem contact op met onze klantenservice via het volgende e-mailadres: klantenservice@jhpfashion.nl

Let op: Bij JHP Fashion zijn wij niet verantwoordelijk voor de prestaties van de koeriersdiensten. Mocht er iets niet kloppen met de bezorging of heeft u een vraag over de bezorging, dan kunt u contact opnemen met het verzendbedrijf.

Trunkrs: https://www.trunkrs.nl/klantenservice
DHL: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support
DPD: https://www.dpd.com/nl/nl/support/

Waar kan ik mijn track & trace vinden?

De Track & Trace wordt via het opgegeven e-mailadres naar u opgestuurd zodra het pakket door ons is verzonden. Mocht deze link niet werken, dan kunt u het zendingsnummer invoeren op de website van het verzendbedrijf.

Trunkrs: https://www.trunkrs.nl/#track-en-trace
DHL: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace
DPD: https://www.dpd.com/nl/nl/ontvangen/volgen/

Mocht u geen e-mail hebben ontvangen met de Track & Trace, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het volgende e-mailadres: klantenservice@jhpfashion.nl

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Heeft u een verkeerde bestelling geplaatst of wilt u het item toch niet ontvangen en heeft u nog geen Track & Trace ontvangen? Stuur een e-mail naar onze klantenservice met een annuleringsverzoek en uw ordernummer zodat zij kunnen onderzoeken of deze nog te annuleren is. Zodra het pakket al verzonden is vanuit ons, is het niet meer mogelijk om deze te annuleren.

Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling of gegevens te wijzigen.

Pakket status bezorgd, maar geen pakket ontvangen?

Wat vervelend dat u de bestelling niet heeft ontvangen!

Om een onderzoek op te starten bij het verzendbedrijf zijn wij verplicht een verklaring van de ontvanger (klant) bij te voegen, waarin wordt aangegeven dat het pakket niet is ontvangen door de klant. Zonder deze verklaring is het voor ons helaas niet mogelijk een onderzoek op te starten.

Deze verklaring zal u van onze klantenservice per mail ontvangen.


LET OP:
Graag ontvangen wij het formulier binnen 3 dagen zodat wij nog op tijd een onderzoek kunnen starten voor u.

Trunkrs onderzoeken kunnen gestart worden tot 10 dagen na levering. 

DHL onderzoeken kunnen gestart worden tot 30 dagen na levering.

DPD onderzoeken kunnen gestart worden tot 7 dagen na levering. 

Mijn bestelling is geannuleerd door JHP Fashion of het item is niet op voorraad, wat nu?

Helaas gebeurd het wel eens dat een artikel na het plaatsen van de bestelling wordt geannuleerd. Als het item niet op voorraad is bij ons ontvangt u hierover natuurlijk altijd een e-mail van ons.

Mocht de bestelling geannuleerd worden door Riverty (Afterpay) of In3 kunt u contact opnemen met Riverty of In3 zelf. Wij gaan niet over de acceptatie van betalingen via hen.

Het aankoopbedrag wordt automatisch binnen 5 werkdagen terugbetaald of de betaling wordt bij Riverty of In3 geannuleerd.

Komt het item later weer op voorraad, dan kunt u deze zelf opnieuw bestellen

Er is iets mis met één of meerdere items in mijn bestelling, wat nu?

Natuurlijk zullen wij proberen u zo snel mogelijk te helpen met de juiste oplossing. Graag ontvangen wij een foto van het desbetreffende item en uw ordernummer zodat wij deze meteen voor u kunnen beoordelen.

Als u bijvoorbeeld een verkeerd item heeft ontvangen of er een item mist in uw bestelling kunt u een e-mail sturen naar klantenservice@jhpfashion.nl. De kosten van het verzenden van het juiste artikel zijn voor rekening van JHP Fashion.

Voor een beschadigd item of een klacht kunt een e-mail sturen naar service@jhpfashion.nl en wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk beantwoorden met een passende oplossing.

Klantenservice

Heb je nog vragen?

Via onderstaande link vind je een handig overzicht met antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen