logo

Veelgestelde vragen

VERZENDING 

Hoeveel bedragen de verzendkosten per bestelling?

Nederland, België
De verzendkosten zijn gratis boven een bedrag van € 75,-. Bij bestellingen onder een bedrag van € 75,- betaalt u slechts € 3,95.

Hoe lang duurt het voordat ik het bestelde artikel in huis heb?

Bestelt u op werkdagen voor 16.00 uur dan wordt de bestelling de volgende werkdag door UPS aangeboden. UPS bezorgd onze pakketten ook op zaterdag. Dit betekend voor 16.00 uur op vrijdag besteld = zaterdag in huis. U kunt altijd met de via e-mail verstuurde track & trace code kijken naar de status van de verzending. U kunt er ook voor kiezen om het pakket de volgende werkdag voor 12.00 uur te laten bezorgen, kies dan voor de optie UPS Express. Daarnaast kunt u het pakket ook laten bezorgen bij een door u gekozen UPS Access Point (kiala punt).

Ik was op het moment van bezorgen niet thuis. Wat nu?

Wanneer u niet thuis bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd zal de bezorger van UPS een melding achterlaten in de brievenbus. Hierin staat bijvoorbeeld dat uw pakket bij de buren is afgeleverd of dat UPS de volgende dag nogmaals langs komt.

Kan ik het bestelde artikel op een ander adres laten bezorgen?

Ja dat kan! U kunt tijdens het afrekenen een afwijkend afleveradres ingeven of extra aflever adressen aan uw account toevoegen.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Ja wij verzenden naast de landen Nederland, België onze artikelen ook naar de onderstaande landen. Voor verzending naar deze landen rekenen wij een vast bedrag van € 7,95.
Duitsland
Denemarken
Finland
Frankrijk
Italie
Luxemburg
Oostenrijk
Spanje
Verenigd Koninkrijk
Zweden

Ik heb een foutieve levering ontvangen, wat moet ik nu doen?

In ons magazijn zoeken wij zorgvuldig alle bestellingen bij elkaar. Het kan echter wel gebeuren dat er per ongeluk een verkeerde maat of kleur ingepakt word. Mocht dit het geval zijn kunt u het beste direct contact met ons opnemen. Wij kijken dan samen naar een oplossing en houden indien gewenst het juiste item apart. Zodra wij het foutieve items retour hebben ontvangen sturen wij het juiste item nogmaals naar u op. De verzendkosten voor het retourneren van het foutieve artikel zullen wij vergoeden.

Kan een besteld artikel toch uitverkocht zijn?

Ja dit kan voorkomen. Aangezien wij op meerder online platformen actief zijn en ook 3 fysieke winkels bevoorraden kan het zijn dat een artikel op hetzelfde moment of net voor uw bestelling via een ander kanaal of andere winkel is verkocht. Zodra wij dit tijdens het verwerken van uw bestelling constateren zullen wij direct contact met u opnemen en een oplossing aandragen. Mocht er geen oplossing mogelijk zijn storten wij doorgaans binnen 2 dagen het bedrag terug op uw rekening.

 

BETALING

Op welke manier kan ik betalen?

U kunt bij ons veilig online shoppen en betalen met de onderstaande betaalmethoden:

Ideal
Mastercard
Visa
Afterpay (achteraf betalen)
Bancontact / Mister Cash (België)

 

RUILEN/RETOURNEREN

Mag ik een besteld artikel ruilen of retourneren

Ja! Elk besteld artikel in onze webshop kunt u retourneren of omruilen mits aan de voorwaarden voor retourneren voldaan wordt.

Hoeveel dagen heb ik de tijd om een artikel retour te sturen of te ruilen?

U heeft na ontvangst van de bestelling 14 dagen de tijd om kenbaar te maken dat u een artikel wilt ruilen of retour wilt sturen. Daarna heeft u nog 14 dagen de tijd om het artikel retour te zenden.

Is ruilen in de winkel ook mogelijk?

Ja! Dit is mogelijk. Hiervoor dient u wel eerst contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij het juiste artikel voor u kunnen klaar leggen in de betreffende winkel. Hiervoor dient wel aan de  voorwaarden voor retourneren te worden voldaan.

Ik heb een artikel retour gestuurd, binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?

Het aankoopbedrag zal zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen worden teruggestort op uw rekening of worden gecrediteerd.

Ik wil het bestelde artikel ruilen, hoe doe ik dit?

U kunt dan contact met ons opnemen zodat wij het gewenste artikel in de juiste maat voor u kunnen reserveren.

 

 

Voor meer informatie over bovenstaande en alle overige vragen kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice via 020-6265759