.

I don't do fashion, I AM FASHION

Retourneren en Ruilen

 

klik hier om uw retour aan te melden

 

 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of omruilen? Online- of winkelaankoop.

 

Winkel aankopen retourneren of ruilen:

Aankopen die in één van de winkels gedaan zijn, kunt u alleen omruilen of retourneren in de winkel. Deze aankopen kunnen niet retour gestuurd worden naar ons magazijn via een verzendbedrijf.

 

Online aankopen retourneren of ruilen:

Voor het retourneren van één of meerdere artikelen kunt u de QR-code op het meegestuurde factuur scannen of op de zwarte knop hierboven klikken.

Retourneren of ruilen kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. 

Volg de stappen hieronder om uw retour of omruiling aan te melden.

Stap 1Stap 2Stap 3Stap 4

    1. Scan de QR code of ga naar de bovenstaande (klik hier).

    2. Vul uw email adres en ordernummer (1000….) in.

    3. Selecteer de producten die u wilt retourneren of ruilen.

    4. Kies een retourreden.

    5. Klik vervolgens op bevestigen rechts onder.

    6. Verpak de retourzending zorgvuldig.

    7. Kies uw retour optie, u heeft hierbij 2 mogelijkheden: UPS of DPD shop.

    8. Ga naar betalen.

    9. Kies uw betaaloptie en reken het retourlabel af. 

   10. Print het retourlabel uit en plak deze op de verpakking.

   11. Breng uw pakket naar een UPS of DPD shop.

 

U krijgt ook de optie om uw pakket te laten verzekeren. Dit kost €1,99 extra. Indien uw pakket kwijt raakt of er iets mee gebeurd krijgt u het aankoopbedrag vergoed tot een bedrag van €200,-. Mocht u ervoor kiezen het pakket niet te verzekeren dan is dit op eigen verantwoordelijkheid.

Natuurlijk kunt u uw pakket ook afgeven in één van onze winkels. Zij zullen het pakket dan naar ons magazijn sturen.

Zodra wij het pakket ontvangen en gecontroleerd hebben, ontvangt u binnen 14 werkdagen uw aankoopbedrag van de geretourneerde items terug of sturen wij het omgeruilde item(s) naar u toe.

Als u de gehele bestelling retourneert krijgt u het gehele aankoopbedrag plus de verzendkosten teruggestort. Mocht u toch één of meerdere artikelen van de hele bestelling houden dan krijgt u de verzendkosten niet teruggestort.

 

Let op: Indien je meer bestellingen hebt geplaatst, kunnen deze niet in 1 retourpakket geretourneerd worden. Indien beiden orders wel samen in een retourpakket verstuurd worden, bent u niet verzekerd voor de goederen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling van Kleertjes.com, Miinto of To Be Dressed retourneren?

 

Heeft u een bestelling geplaatst op Kleertjes.com? Stuur dan een retourverzoek met uw ordernummer (KNL….) naar klantenservice@jhpfashion.nl.

Voor bestellingen van To Be Dressed of Miinto kunt u uw retour aanmelden en een verzendlabel ontvangen via de website van To Be Dressed of Miinto zelf. (Dit geldt overigens ook voor andere partner bestellingen).

 

 

Kan ik artikelen met korting retourneren?

 

Jazeker, voor items die zijn afgeprijsd gelden dezelfde retourvoorwaarden als items van onze nieuwe collectie. U kunt deze items op dezelfde manier retourneren.

 

 

Wat kost retourneren?

 

De kosten van het retour zenden zijn voor de klant. U kunt een retourlabel voor €5,95 kopen via de website van Returnista. klik hier om uw retour aan te melden

Voor €1,99 kunt u het pakket extra verzekeren, dit raden wij altijd aan. LET OP! Mocht u het pakket onverzekerd versturen is dit op eigen verantwoordelijkheid.

 

 

Welke items zijn uitzonderingen voor het retourneren?

 

LET OP! Om Hygiënische redenen kunnen wij de volgende items niet retour accepteren. Wordt deze alsnog retour gestuurd, hebben wij het recht het retourpakket af te keuren.

    - Zwemkleding zonder hygiënestrip

    - Ondergoed

    - Items die niet in originele staat geretourneerd worden

    - Gedragen artikelen

    - Artikelen die geretourneerd worden zonder originele prijskaarten

    

 

 

Mijn bestelling is geannuleerd door JHP Fashion of het item is niet op voorraad, wat nu?

 

Helaas gebeurd het wel eens dat een artikel na het plaatsen van de bestelling wordt geannuleerd. Als het item niet op voorraad is bij ons ontvangt u hierover natuurlijk altijd een email van ons.

Mocht de bestelling geannuleerd worden door Afterpay of In3 kunt u contact opnemen met Afterpay of In3 zelf. Wij gaan niet over de acceptatie van betalingen via hen.

Het aankoopbedrag wordt automatisch binnen 5 werkdagen terugbetaald of de betaling wordt bij Afterpay of In3 geannuleerd.

Komt het item later weer op voorraad, dan kunt u deze zelf opnieuw bestellen.

 

 

Mijn retourbestelling is niet (volledig) verwerkt?

 

U ontvangt binnen 14 werkdagen na ontvangst in ons magazijn het aankoopbedrag terug, maar meestal gaat het veel sneller! U zult het bedrag op dezelfde manier terug ontvangen waarop je het bedrag betaald hebt.

Bewaar uw bewijs van verzending totdat uw retourzending is verwerkt. U ontvangt een e-mail zodra uw terugbetaling of omruiling is verwerkt.

 

 

Er is iets mis met één of meerdere items in mijn bestelling, wat nu?

 

Natuurlijk zullen wij proberen u zo snel mogelijk te helpen met de juiste oplossing. Graag ontvangen wij een foto van het desbetreffende item en uw ordernummer zodat wij deze meteen voor u kunnen beoordelen.

Als u bijvoorbeeld een verkeerd item heeft ontvangen of er een item mist in uw bestelling kunt u een email sturen naar klantenservice@jhpfashion.nl. De kosten van het verzenden van het juiste artikel zijn voor rekening van JHP Fashion.

Voor een beschadigd item of een klacht kunt een email sturen naar service@jhpfashion.nl en wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk beantwoorden met een passende oplossing.