.

BLACK FRIDAY WEEK IS ON!!

Betalen

Op welke manier kan ik betalen?

U kunt bij ons veilig online shoppen en betalen met de onderstaande betaalmethoden:

Ideal
Afterpay (achteraf betalen)
Mastercard
Visa
Bancontact / Mister Cash (België)
PayPal
American Express

Verzenden

Welke verzendmethodes kan ik kiezen?

Trunkrs - Same Day Delivery

 

UPS

 

 

Hoeveel bedragen de verzendkosten per bestelling?

Nederland
Het is mogelijk om te kiezen voor gratis verzending. Het pakket zal dan worden geleverd op een door u geselecteerde pickup locatie. Voor het thuis laten bezorgen rekenenen wij slechts € 1,95. Je hebt dan, mits het artikel op werkdagen besteld is voor 11.00 uur, het pakket dezelfde avond al in huis

 

Hoe lang duurt het voordat ik het bestelde artikel in huis heb?

Voor 11.00 uur besteld is vanavond in huis!

Sameday Delivery is bijna de standaard als het om verzenden gaat. 
JHP Fashion en Next Issue geven jullie als klant nu ook de mogelijkheid om jouw pakketje dezelfde avond al in huis te hebben. 
Om gebruikt te maken van deze snelle verzendservice kies je tijdens het bestellen voor de verzendoptie "Besteld voor 11.00 uur is vanavond in huis"
De chauffeur van Trunkrs zal het pakket tussen 18.00 uur en 22.00 uur bezorgen.
Mocht je vragen hebben over deze verzendservice neem dan gerust contact met ons op.

 

Andere opties:

Als u voor 16.00 uur heeft besteld en gekozen heeft voor UPS of een andere vervoerder dan Trunkrs dan zal het pakket de volgende werkdag door worden bezorgd. UPS bezorgt onze pakketten ook op zaterdag. Dit betekent voor 16.00 uur op vrijdag besteld = zaterdag in huis. U kunt altijd met de via e-mail verstuurde track & trace code kijken naar de status van de verzending. 

Ik was op het moment van bezorgen niet thuis. Wat nu?

Wanneer u niet thuis bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd zal de bezorger van UPS of Trunkrs een melding achterlaten in de brievenbus of u krijgt een melding waar u het pakket op kunt halen. Hierin staat bijvoorbeeld dat uw pakket bij de buren is afgeleverd of dat UPS of Trunkrs de volgende dag nogmaals langs komt.

Kan ik het bestelde artikel op een ander adres laten bezorgen?

Ja dat kan! U kunt tijdens het afrekenen een afwijkend afleveradres ingeven of extra aflever adressen aan uw account toevoegen.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Ja wij verzenden onze artikelen ook naar onderstaande landen. Voor verzending naar deze landen rekenen wij een vast bedrag van € 7,95.

Belgie
Duitsland
Denemarken
Finland
Frankrijk
Italie
Luxemburg
Oostenrijk 
Spanje
Verenigd Koninkrijk
Zweden

Ruilen en Retourneren

Mag ik een besteld artikel ruilen of retourneren

Ja! Elk besteld artikel in onze webshop kunt u retourneren of omruilen mits aan de voorwaarden voor retourneren voldaan wordt.

Hoeveel dagen heb ik de tijd om een artikel retour te sturen of te ruilen?

U heeft na ontvangst van de bestelling 14 dagen de tijd om kenbaar te maken dat u een artikel wilt ruilen of retour wilt sturen. Daarna heeft u nog 14 dagen de tijd om het artikel retour te zenden.

Ik heb een artikel retour gestuurd, binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?

Het aankoopbedrag zal zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen worden teruggestort op uw rekening of worden gecrediteerd.

Ik wil het bestelde artikel ruilen, hoe doe ik dit?

U kunt dan contact met ons opnemen zodat wij het gewenste artikel in de juiste maat voor u kunnen reserveren.

Overige

Ik heb een foutieve levering ontvangen, wat moet ik nu doen?

In ons magazijn zoeken wij zorgvuldig alle bestellingen bij elkaar. Het kan echter wel gebeuren dat er per ongeluk een verkeerde maat of kleur ingepakt wordt. Mocht dit het geval zijn kunt u het beste direct contact met ons opnemen. Wij kijken dan samen naar een oplossing en houden indien gewenst het juiste item apart. Zodra wij het foutieve item retour hebben ontvangen sturen wij het juiste item nogmaals naar u op. De verzendkosten voor het retourneren van het foutieve artikel zullen wij vergoeden.

Kan een besteld artikel toch uitverkocht zijn?

Ja dit kan voorkomen. Aangezien wij op meerder online platformen actief zijn en ook 3 fysieke winkels bevoorraden kan het zijn dat een artikel op hetzelfde moment of net voor uw bestelling via een ander kanaal of andere winkel is verkocht. Zodra wij dit tijdens het verwerken van uw bestelling constateren zullen wij direct contact met u opnemen en een oplossing aandragen. Mocht er geen oplossing mogelijk zijn storten wij doorgaans binnen 2 dagen het bedrag terug op uw rekening.